Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Joululahjoja

Hassua, miten tuo kuva välillä pyörähtää, miten päin sattuu, mutta olkoon! Tässä tutulla ohjeella valmistuneet lapaset veljen pojalle. Lankana ollut mustaa 7-veljestä ja muut sekalaista seurakuntaa. Yritän välillä vähentää myös pikkunyyttejä ja tähän malliin saa kivasti sovellettua montaa eri lankaa.

Tämä kuva tuli kuten olin ajatellutkin... ja tässäkään mallissa ei mitään uutta auringon alla. Vanhaa tuttua Salomonin solmuahan siinä. Tätä olen ajatellut miniän kokelaalle, mutta valmistumassa on pari muutakin, joten katsotaan, minkä väriseen päädyn. Kiirettä pitää saada lahjoja valmiiksi eikä kaikkea saa edes tehtyä, mutta kivasti on kuitenkin valmistunut.

Huomenna pitäisi postittaa miehen siskon lahja. Olen kehystyttänyt muutaman taulun- kukka-aiheisia. Paketointi on varattu muille lahjoille perjantaille ja sitä rataa kaikki valmiiksi aatoksi. Tänä vuonna minulla onkin aatto ja joulupäivä vapaita ja tuntuu kivalta.

Iltapäivällä talossa oli puhetta ja äänten sorinaa, kun pidimme tyttären 15-vuotispäivät. Juhlissa on aina järjestelynsä, mutta kuitenkin olen tyytyväinen, että on saanut kaikki tehtyä sekä vieraat viihtymään. Huomenna töihin ja nyt lahjojen tekoon....

Ei kommentteja: