Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Hulluna neliöihin

Olen aivan hurahtanut isoäidin neliöihin. Poika muuttaa morsiamensa kanssa isompaan asuntoon ja minä soittelemaan, josko haluaisivat torkkupeiton ja saavat valita värit. Tulee sopiva. Värit ilmoitettiin melko nopeasti ja työ alulle. Näissä pinoissa yli 50 neliötä ja ainakin saman verran tarvitaan lisää. Neliöt on mennyt nyt kaikkien töiden edelle ja minulla olisi muutama tilaustyökin. Pitänee tarttua itseä niskasta kiinni tai pitää rankka puhuttelu:). Orkidea tuossa taustalla on kuvattuna, koska olen saanut sen kukkimaan ja onpa se innostunut tekemään poikasenkin. Tässä olohuoneen kukat. Nämäkin orkideat kukkivat uudelleen. Toisessa on jopa runsaati nuppuja. Kliivia teki tänä vuonna vain yhden kukan - mikä pettymys. En tosin vaihtanut siihen multaa talvella, mutta tapanani on vaihtaa isoihin kukkiin vain joka toinen vuosi. Tosin minulla on nyt vain tämä yksi iso kukka. Juhannus meni rauhallisesti naapureiden kanssa grillatessa. Sääkin suosi meitä kumpanakin päivänä. Aattona ei satanut ja oli jopa lämmintä ja eilen tosi lämmintä, hieman tuuleskeli. Nyt onkin tummat pilvet taivaalla ja sadetta tulee koska hyvänsä.

Ei kommentteja: