Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 28. maaliskuuta 2013

Käsitöitä

 Olen minä jotain neulonutkin. Tässä kahdet sukat, vasemman puoleiset lasten kokoa ja oikean aikuisten, vaikkei sitä kuvasta oikein uskoisikaan. Lasten sukat menevät mekon kanssa pienelle 5v tytölle. ihan muuten vain.
 Tässä liivimekko pöydällä. Mukava malli ja tein samalla Novitan lehdestä itsellenikin. Se on vain vielä päättelemättä, kun katkoin aluksi kaikki langat enkä vain jatkanut niillä neulomista. Päättelykeiju on lentänyt tämän talon ohi, kun on sen työn nähnyt. Jospa ennen kuun loppua saisin sen urakan tehtyä ja kuvattua työt tänne. Luvattoman vähän on tullut tähän mennessä tätä vuotta blogattua, mutta jospa se tästä vauhdittuisi.
Lopuksi kuva vielä pääsiäispöydästä. Olen 'rairuohon' kutonut kangaspuilla joskus 'paavo' ja edelleen se palvelee. kukkiakin kävin ostamassa ja laitoin perinteisen pääsiäisliinani pöydälle. Minulla meneekin koko pääsiäinen töissä, päivät ke ja to ennen ja ti jälkeen pääsiäisen vapaata. no, minulle joulu on tärkeämpi kuin nämä juhlat ja toivoisinkin, että jouluna saisin olla kotona. Tänä vuonna näyttäisi toteutuvan..

Ei kommentteja: